• Znajdź Partnera w Swoim biznesie

    Umieść reklamę swojego przedsiębiorstwa na naszym Portalu.
    Darmowa promocja Twojej firmy lub usługi w internecie. Kliknij poniżej.
    Przejdź
  • Zbuduj z Nami Swój Sukces

    Oferta Firmy EMMU B2B Bank Polska obejmuje bazy danych B2B. Nasze zasoby pozwolą Państwu sprawnie zrealizować każdą akcję marketingową.ZakupWięcej
  • Biznesowe Bazy Danych Firm

    Szukasz sprawdzonej bazy firm, skorzystaj z naszej oferty. Kompaktowe bazy firm na miarę Twoich potrzeb. Bieżąca aktualizacja baz B2B.ZakupWięcej
  • 1
  • 2
  • 3

Biznesowe Bazy Danych Firm B2BWitamy w sklepie z bazami danych EMMU B2B Bank Polska. Kupisz u nas bazy danych firm polskich, z dużą liczbą rekordów oraz niską ceną. Oferujemy duże rabaty dla nowych firm. Dla stałych klientów atrakcyjne kupony. Zakup bazy pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pieniądze. Z nami zbudujesz swój sukces.

 

Bazy danych firm - b2b

Oferujemy róznorodne bazy binesowe uporządkowane w sposób elastyczny w zakresie doboru kryteriów i profilu firmy.

 

Szczegółowe adresy

Oferowane bazy zawierają dokładne dane adresowe. Pozwala to z precyzją dotrzeć do klienta jako przyszłego partnera w biznesie. .

 

Zakres danych

W zbiorach posiadamy szeroki zakres danych firm, telefony, maile, nr PKD, rodzaj wykonywanej działalności gospodarczej.

 

Aktualizacja danych

Aktualizację przeprowadzamy na bieżąco stale powiększając nasze zasoby.

image
 

Dodaj Reklamę Swojej Firmy

Bądź widoczny dla innych, dodaj bezpłatnie wizytówke swojej firmy do naszego katalogu przejdź do zakładki z reklamami.

 

Personalizacja Układu Rekordów

Baza jest tak skonstruowana, że pozwala łatwo przeprowadzić masowe adresowanie listów, kopert, stosowanie kodów kreskowych.

 

Atrakcyjne promocje i rabaty

Naszym klientom oferujemy atrakcyjne rabaty oraz okresowe promocje i wyprzedaże.

 

Bazy na indywidulne zamówienie

Realizujemy bazy danych na indywidualne zamówienie klienta. Przeprowadzamy indywidualną wycenę dla klienta.

 

Strona pod komórki. Strona automatycznie dopasowuje się do urządzenia.

image

Dołącz do grupy naszych klientów już teraz.

Dla naszych klientów oferujemy projektowanie oraz wydruk ulotek, plakatów, bannerów, roll up'a w atrakcyjnych cenach. Możesz również zlecić kolportaż ulotek na terenie Trójmiasta i okolic. Współpracując z nami otrzymujesz atrakcyjne ceny i solidność wykonanej usługi. Cennik usług projektowania zależy od formatu ulotki i jakości dostarczonych materiałów. Wydruk i kolportaż zależny jest od formatu i ilości egzemplarzy. Ofertę kierujemy zarówno do małych jak i dużych firm. Z nami odniesiesz sukces.

Idealne Połączenie

Kilkuletnia współpraca z Najlepszymi pozwoliła stworzyć dla Państwa doskonałe połaczenie. Nasze bazy danych firm i system mailingu - B2Bmail. 
Zapewniamy wszystko co potrzebujesz aby wysyłać efektywne mailingi. 

  • Oferujemy pomoc w stworzeniu szablonu newslettera lub mailingu. 
  • Dostępne ceny płacisz tylko za to co wysyłasz
  • Narzędzia do raportowania skuteczności wysyłek
Dodaj Reklamę >>
W naszym serwisie jest: 197 ogłosz.
1 Wyszukaj ogłoszenie
2 Skontaktuj sie z kontrahentem.
3 Zrób dobry interes.

Optymalizacja istniejących stron

Optymalizacja polega na poprawieniu jakości witryny  pod kątem:  właściwej struktury , poprawności semantycznej kodu, dostępności dla wyszukiwarek, urządzeń alternatywnych oraz osób niepełnosprawnych. Optymalizacja stron jest jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania strony.

O co chodzi z tą optymalizacją stron www?  Przecież moja strona wygląda super.  Niezoptymalizowana strona, również może wyglądać super, ale tylko na Twoim komputerze i w dodatku  tylko w Internet Explorerze.

Aby strona internetowa również wyglądała tak samo dobrze na różnych komputerach, począwszy od stacjonarnych PC, poprzez laptopy czy tablety, a skończywszy na smartfonach, telefonach, konsolach Xbox, telewizorach z funkcją Internetu,  w dodatku  pod różnymi systemami operacyjnymi takimi jak cała rodzina Windows, Linux, OS, Android, Symbian itd. i na dodatek w  różnych przeglądarkach internetowych, których jest bez mała ponad 100,  należy podjąć stosowne działania, które nazywamy właśnie optymalizacją kodu strony www.  Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że strona którą widzimy w naszej przeglądarce na naszym komputerze składa się jakby „z dwóch warstw”.

Pierwsza warstwa to jest to co widzimy po wpisaniu adresu strony, a więc obrazki, zdjęcia, filmy sformatowany tekst (pogrubienie, pochylenie, tytuły, podtytuły, szpalty na stronie), formularze, czy treści dynamiczne.  Mało kto zdaje sobie sprawę z istnienia „drugiej warstwy”  która wygląda jako szereg dziwnych znaczników,  mniej lub bardziej zrozumiałych słów- zobacz ilustracje poniżej.


Widok warstwa właściwa czyli układ strony www, nawigacja

 



Ta sama strona, ale w widoku warstwy kodu źródło strony

No dobrze, co jeśli  nadal twierdzisz, że twoja strona tak samo dobrze wygląda zarówno u ciebie, u szwagra, innych znajomych, połowa biura też jest zachwycona , w końcu zapłaciłem za nią dużo kasy więc o co chodzi. Już tłumaczę, jeżeli chcesz, aby strona była zauważona przez wyszukiwarki internetowe (np. Google, Bing) musi się ona ładnie zaprezentować zarówno pod względem treści jak i składni kodu strony. Czasami strona zawiera dużo treści, ale kod strony ma wiele do życzenia i upłynie wiele czasu zanim roboty internetowe wyszukiwarek ją za indeksują.

Krok 1: Sprawdzanie poprawności kodu strony – walidacja pod względem wymagań stawianych przez konsorcjum W3C.
  • otwieramy stronę http://validator.w3.org/,
  • w pole formularza wpisujemy adres naszej strony lub ładujemy plik z naszego komputera,
  • Wciskamy pole „Check”

    Po chwili mamy wyniki sprawdzenia naszej strony pod względem poprawności kodu. Błędy zaznaczone są czerwonym paskiem u góry strony i zawierają ich opis w treści strony. Dopuszcza się tutaj kilka błędów zwłaszcza tych związanych z przyciskiem Facebooka lub przyciskiem Google. Zdarza się, że w kodzie jest jeden błąd, który powoduje kilkanaście następnych błędów.  Po naprawieniu błędów widzimy, że pasek  u góry strony jest zielony. Wydaje się, że możemy być zadowoleni, niestety jeszcze nie.

Krok 2:Audyt strony www


Ten krok wymaga podstawowej znajomości HTML i CSS . Otwieramy plik strony w jakimś edytorze HTML i CSS,  jeżeli chcemy stronę od razu poprawiać lub jeżeli chcemy tylko przejrzeć wtedy należy: kliknąć prawym klawiszem myszy w oknie przeglądarki, następnie kliknąć „wyświetl źródło strony” lub coś podobnego (każda przeglądarka ma tą funkcję zaznaczoną inaczej). Po ukazaniu się kodu sprawdzamy po kolei.

  • Analiza znacznika title - znacznik ten zawiera treść tytułu strony, widoczną u samej góry przeglądarki, również w wynikach wyszukiwania w Google. Można, a wręcz powinno  się tam umieścić słowa kluczowe. Wg zaleceń Google znacznik title powinien zawierać nie więcej niż 60 znaków,
  • Analiza znacznika meta description  - znacznik ten zawiera opis strony, może on być  widoczny w wynikach wyszukiwania w Google.  Opis strony powinien być chwytliwy i czytelny. W opisie warto zawrzeć nawet podwójnie słowa kluczowe dotyczące oczywiście tematyki naszej strony. Znacznik ten powinien zawierać nie mniej niż 50, a nie więcej niż 150 znaków – zalecenia Google.
  • Analiza znacznika meta keywords - znacznik ten określa słowa kluczowe,  według których wyszukiwarki potrafiły odnaleźć naszą stronę. Dlaczego piszę w czasie przeszłym? Dzisiaj wyszukiwarki pomijają go zupełnie, ponieważ mają własne algorytmy na dopasowanie słów, które pasują do danej strony. Wynika to z tego, że internauci umieszczali tam słowa niekoniecznie pasujące do treści, w celu podniesienia wyników wyszukiwania. Także, jeżeli wymieniony znacznik zaistnieje to niech zostanie, jeżeli go nie ma - nie jest błędem.

Powyższe 3 znaczniki mogą występować na stronie tylko raz

  • Analiza znaczników h1,h2,……. do h6, strong, em – znaczniki te służą (podobnie jak 
    w gazecie) do prezentowania treści. Znacznik h1  reprezentuje największy nagłówek na stronie, więc prawie zawsze zawiera tytuł, widoczny jest dla Internauty bezpośrednio nad treścią danej strony (jak pierwszy nagłówek - tytuł - artykułu w gazecie). Jego treść  jest największym nagłówkiem na stronie, dlatego musi być zwięzła i czytelna dla Internauty. Podobnie, jak 
    w gazecie, największy nagłówek (zawierający tytuł) powinien być tylko jeden. Pozostałe znaczniki: znacznik h2 występuje w roli   podtytułu, natomiast znacznik  h3 jako podtytuł jeszcze mniejszej rangi itp.   Nie można umieszczać znaczników np. h4, jeżeli nie ma znaczników wcześniejszych.  Znaczniki strong – oznaczają pogrubienie, a em pochylenie.Tych znaczników używa się  w sytuacjach, w których chcemy dane słowo uwypuklić, podkreślić jego priorytet, znaczenie itp.
  • Analiza grafik – każdy obrazek powinien posiadać opisane dwa atrybuty:

Opinie Naszych Klientów

  • Witam serdecznie. Usługi oferowane przez firmę można określić krótko: Solidne i rzeczowe podejście do klienta. Nieszablonowe rozwiązania. Ogólnie jestem zadowolona ze współpracy. Z czystym sumieniam polecam. imageAgnieszkaWłaścicielka
  • 1
  • 2

Emmu B2B Bank Polska

Bazy Danych Firm Sklep Internetowy
call center

W przygotowaniu i dostarczaniu marketingowych baz danych dla biznesu posiadamy kilkuletnie doświadczenie. Jest to obecnie jeden z naszych produktów wiodących.

Oferta EMMU B2B Bank Polska obejmuje sprzedaż odpowiednio przygotowanych baz danych firm. Doskonała znajomość rynku pozwoliła nam dokonać odpowiedniej selekcji baz aby spełnić Państwa oczekiwania do przeprowadzania akcji marketingowych.

Bazy Danych Firm są na bieżąco aktualizowane. Dla naszych klientów staramy się zapewnić atrakcyjne rabaty.