W zakresie tworzenia stron internetowych
Budujemy strony internetowe począwszy, od prostych wizytówek internetowych, blogów aż po rozbudowane strony firmowe, portale oraz sklepy internetowe. Portale i strony internetowe budujemy w oparciu o znane systemy zarządzania treścią (CMS). Pozwala to w prosty sposób wprowadzać zmiany w układzie strony, aktualizację czy też dodawanie nowej treści.
Ile za to trzeba zapłacić
Każda strona internetowa wyceniana jest indywidualnie, gdyż bez znajomości konkretnych potrzeb klienta trudno jest określić jak pracochłonny będzie projekt. Na ostateczną cenę składa się. Z ilu podstron składa się dany serwis internetowy, jakie elementy mają być na stronie, czy strona ma być wykonana w CMS na posiadanym szablonie czy szablon ma być wykonany na indywidualne zamówienie klienta. Ważnym kryterium jest czas wykonania projektu oraz materiały dostarczone do projektu, zdjęcia, loga, logotypy, typografia, czcionki. Jeżeli zastosowane technologie wymagają dodatkowych licencji oczywiście koszty rosną. Jako osoba zajmująca się wykonywaniem stron posiadam duże zniżki na zakup licencji od poszczególnych firm.
Podsumowując ceny są każdorazowo ustalane indywidualnie, ale możesz liczyć na ładną stronkę już od 450 zł. Staramy się wtedy tak zaprojektować stronę, aby było możliwe jej późniejsze rozbudowanie o dodatkowe funkcje.
W ramach strony możesz zamówić:
- własne forum internetowe,
- współpraca z Facebookiem ( system komentarzy który jest zsynchronizowany z witryną Facebooka, przycisk, lubię to, możliwość synchronizowania zdjęć zgromadzonych w galerii Facebooka ze stroną i na odwrót),
- Tworzenie prostych aplikacji a Facebooka,
- współpraca z Twiterem (utworzenia kanału śledzenia firmowej strony).
- utworzenie systemu subskrypcji biuletynów i wiadomości, systemu gromadzenia adresów osób subskrybujących treści do późniejszych akcji marketingowych,
- stworzenie minisklepów lub całościowych sklepów internetowych z modułami płatności, wysyłką oraz systemem zarządzania w oparciu o najnowsze technologie,
- tworzenie systemów minipłatności za usługi za pomocą przelewów z wielu banków, kart płatniczych czy też sms-ami.
- formularze kontaktowe,
- mapy dojazdowe do siedziby, geolokalizację na mapie (np. zdjęć siedziby firmy, sklepy),
- systemy zabezpieczeń formularzy, logowania czy forum,
- szkolenie pracowników z systemów zarządzania treścią zarządzania forum, subskrypcji informacji czy biuletynów, (moderacja treści, blokowanie i usuwanie użytkowników.
- Opieka nad stroną czy serwisem internetowym (codzienny backup strony wraz z bazą danych, dokonywanie drobnych poprawek),
- wiele innych drobniejszych gadżetów i technologii typu: Google Analytics, pogoda, kursy walut, migawki z forum, rss itp.