Jak szybko stać się klientem B2B Bank i dokonać zakupu naszych produktów.
Aby dokonać wyboru i zakupu baz danych w naszym sklepie musisz pokonać kilka łatwych kroków.
- Przejść do zakładki „Zakup Bazy” na naszej strony internetowej www.b2bbank.pl.
- Dokonaj wyboru bazy danych B2B, dla państwa udogodnienia staramy się grupować bazy w odpowiednie kategorie, które są wyświetlane po prawej stronie.
- Po wybraniu rodzaju bazy można zobaczyć jej szczegóły klikając na: nazwę bazy (tytuł) lub na napis "Szczegóły". Tutaj możemy zobaczyć opis bazy, jakie pola zawiera, oczywiście cenę. Można również zobaczyć plik demonstracyjny klikając przycisk ”Ściągnij”
- Po ściągnięciu zobaczymy pierwsze 10 rekordów bazy zapisanej w formacie Excela .xlsx
- Jeżeli zdecydujesz się na zakup bazy kliknij przyciska „DODAJ DO KOSZYKA”. Jeżeli chcesz stworzyć listę baz np. aby decyzje podjął ktoś inny możesz utworzyć listę zakupów poprze kliknięcie przycisku „DODAJ DO LISTY ZAKUPÓW”. Są to bardzo podobne funkcje. Różnica, że ten drugi nie powoduje, że artykuł dodawany jest to koszyka zakupów.
- Jeżeli kliknęliśmy „DODAJ DO KOSZYKA”, otwiera nam się zawartość koszyka gdzie możemy podejrzeć, co zamawiamy ceny, cena całkowita. W dolne pole tekstowe dotyczące kodów rabatowych możesz wpisać dostępny kod rabatowy. Kody rabatowe w zależności od promocji mogą być przyznawane ogólnie lub indywidualnie.
- Po kliknięciu „Zamówienie” przenosimy się do pola logowania lub rejestracji. Jeżeli posiadasz login możesz przejść do etapu logowania. Jeżeli jesteś nowym klientem musisz się zarejestrować naciskając przycisk „REJESTRACJA”. Następnie wypełniamy wszystkie wymagane pola (z gwiazdką). Ustalamy login i hasło i klikamy przycisk „Rejestruj”. Na maila podanego przy rejestracji wysłany jest link aktywacyjny oraz hasło. Po jego kliknięciu konto staje się aktywne.
- Po zalogowaniu pokazują się Państwa dane, które pojawią się na fakturze. Możesz je przejrzeć i ewentualnie poprawić.
- Klikając dalej przenosisz się do sytemu płatności po wybraniu systemu i ewentualnemu zaakceptowaniu warunków kliknij „Dalej”.
- Jesteś teraz na stronie podsumowania zamówienia. Możesz tutaj sprawdzić jego prawidłowość, poprawność adresu. Musisz zapoznać się z „OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE I POLITYKA PRYWATNOŚCI i ZASADY ZWROTÓW” klikając na napis, oraz je zaakceptować.
- Klikając „POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE” przenosisz się do systemu płatności. Zwróć uwagę na znaczek w pasku przeglądarki „https:”oraz zamkniętą kłódkę mówiącą o bezpiecznym połączeniu internetowym przez www.
- Bo dokonaniu płatności i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Otrzymujesz informację od nas na adres maila podanego przy rejestracji z linkiem do pobrania kupionej bazy danych oraz wystawioną fakturą.
- Szybkość Państwa transakcji zależy od szybkości działania banków w kwestii księgowania pieniędzy.
- W razie pytań prosimy o kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..